Tuesday, March 22, 2011

Angan-angan yg aku harapkan akan kesampaian^^

Agak-agak bila la aku dapat bersua muka, beramah mesra, berfotografi dengan oppa-oppa SUJU aku yang hencem-hencem tu. Kepingin betul la nak jumpa face to face, eye to eye dengan diorang. Dengar cerita tahun depan ada Super Show 4 lak. So, kena la kumpul duit dari sekarang. At least dapat kumpul RM200 pun jadilah. Gila la. Angan-angan aku ni tinggi sangat. Mampu ke nak kumpul sebanyak tu kalau makan lebih dari 3 kali sehari.


Super Junior-aaahhhhhh~~~
 Fotogenik betul la diorang ni. Memang tak salah aku pilih diorang as my favorite Korean idol boy band. They 're not only handsome, but sometimes they're dorkier and playful than a little kid. Never tired or bored to always watch them on shows especially Eunhyuk. That's why I love them till today. AND HIM <3

No other than Super Junior <3
Love their songs too. Dalam MP4 aku, dah memang ada folder special khas untuk koleksi lagu-lagu diorang je. Paham tak paham belakang cerita. Lagipun biasanya kalau aku dengar lagu-lagu asing camni aku akan nyanyi sambil tengok lirik yang ber"translate". Baru ada "feeling".

Eunhyuk-ah, who are you looking at? Me?

Eunhyuk: You're Mine!!

2 comments:

  1. senget........... hahahah.. btw, who is "HIM"? i'm just curious..~

    ReplyDelete
  2. Him tu refer to Eunhyuk la.. ko ingat ape?? PC ke?? ciiittttt

    ReplyDelete